Polisan Kansai Boya; marka bilinirliği, kaliteli ürün gamı ve güçlü pazarlama stratejileriyle hem yurt içi hem de yurt dışı pazarında köklü bir marka olarak bilinmektedir.
Markalama çalışmalarında reklamların gücü yadsınamaz. Polisan da etkili reklam çalışmaları ile akıllara kazınmıştır. Yıllar boyu markanın tanıtımı ve sosyal sorumluluk bilincini topluma aktarma amaçlı pek çok reklam filmi yayınlanmıştır. Ev dekorasyonu alanındaki öncü rolünü reklam filmlerinde gözlemleyebilirsiniz.
Dillere pelesenk olan ‘Gülen Boya’ tanımı ile tanışılan bu reklam filminde dönemin en önemli sanatçılarından Levent Kırca, Oya Başar ve Köksal Engür reklam yüzleridir. Değerli tiyatrocuların mizahı ile renklendirilen reklam filmleri ile izleyenlere tebessüm etmiştir. Reklam serisi olarak hazırlanan bu çalışmaların her birinde sanatçılar farklı rollerde görülmektedir. Böylece mini skeç tadında reklamlar ile ‘Gülen Boya’yla Gülün Gülün’ sloganı akıllarda yer etmiştir.
2006 yılında yayınlanan bir diğer reklam serisi boya evreninden esinlenilmiştir. Animasyon olarak hazırlanan reklam filminde boya fırçası ve boya kovalarının maskotlaştırıldığı görülmektedir.
Serinin ilk reklam filminde berberde görülen boya fırçalarının gündelik sohbetlerine tanıklık edilmektedir. Bu sohbet içinde yapılan metafor ile iç cephe boyalarının başlıca problemi olan kokunun Polisan Natura’da olmadığı vurgusu yapılmaktadır. Boya fırçalarının erkek, boya kovalarının kadın olduğu bu evrende ürün tanıtımı için ‘Su bazlı, az nazlı’ gibi eğlenceli tanımlamalar yapılmıştır.
Serinin ikinci filminde, boya seçiminde renklere kapılınmaması, kaliteli, güldüren bir seçim yapılması gerektiği yine eğlenceli diyaloglarla vurgulanmaktadır. Filmin sonunda başroldeki boya fırçaları, eşsiz güzelliği ile barda oturan Polisan Natura boya kutusuna resmen aşık olmaktadırlar. Ev dekorasyonu alanında boyanın önemini vurgulayan bu reklam filmleri döneminde oldukça beğeni toplamıştır.
Toplumdaki etkisini unutmayan Polisan, kadınların yaşadığı zorluklara dikkat çeken bir sosyal sorumluluk projesi olan, Her Ses Bir Nefes ile toplumdaki kadın şiddetine, çocuk istismarına ve haksızlıklara dikkat çekmiştir. Pek çok ünlü ismin sesleri ile yer aldığı reklam filminde kapalı kapılar ardında kalan konulara “kırmızı çizgi” çekilir. Yeni Başlangıçlar Derneği ile birlikte yürütülen proje medyada oldukça ses getirmiştir.
Her Ses Bir Nefes projesinin 9. yılı için hazırlanan reklam filminde de taciz, şiddet, ayrımcılık, çocuk gelin gibi kavramların üstü çizilirken; saygı, eşitlik, eğitim gibi kavramlar vurgulanarak ön plana çıkarılmıştır. Kadın sorunlarına karşı birlikte, akılcı ve eşitlikçi çözümler için oluşturulan hashtag ile de sosyal medyada aynı şekilde etkili bir iletişim sağlanmıştır. #BeraberceÇözüyoruz
Salgın başlangıcında Polisan, “Ustamıza Sağlık” reklamları ile sağlığa dikkat çekerken ustalarını da unutmadı. Pek çok Polisan ustasından gelen videoların kolajı ile başlayan reklam filminde çalışırken sağlığa dikkat edilmesi gerektiği mesajı etkili bir şekilde verilmiştir.
Geçmişten günümüze pek çok renkli, eğlenceli ve farkındalığı yüksek reklam filmleriyle izleyenleri güldüren Polisan’ın tüm reklamlarını web sitesinden izleyebilirsiniz.
Sitemizin işlemesini sağlamak için çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi almak için Polisan Kansai Çerez Aydınlatma Metni'ni incelemenizi rica ederiz.